
-
jack
2020-04-13 13:58
(该用户没有进行文字评价)

-
Mayliew
2020-04-10 20:58
耐心好

-
miyamu
2020-04-09 13:05
She is one of my good & favorite teacher.Today, I took a callan class, stage4.Her speaking pace and pronunciation are good. And she checked my pronunciation and mistakes.
I will take her class again.

-
Sige (Naoshige)
2020-04-07 20:02
カラン受講。スピード感ありつつ、こちらの間違いをしっかりフォローして下さった。

-
Naoki
2020-04-07 19:28
REMS受講。雰囲気良く、発音良く、非常にテンポ良く進めて下さるので満足できるレッスンでした。また受講したいです。

-
akko577
2020-04-03 11:04
I understand your explanations perfectly!

-
Sophie
2020-04-03 09:30
(该用户没有进行文字评价)

-
Hiroko
2020-04-02 11:14
(该用户没有进行文字评价)

-
Koji
2020-03-27 07:25
(该用户没有进行文字评价)

-
maayi
2020-03-24 07:06
good teacher