
-
Zoe
2021-07-06 23:16
good

-
kao
2021-07-06 19:03
とても楽しく教えてくれてありがとうございました。

-
kao
2021-07-06 19:02
(该用户没有进行文字评价)

-
Tatsuya
2021-07-06 08:07
教え方は良いが、前回の先生からの引継ぎ内容が間違っていることを指摘しても、全く聞き入れてもらえなかった(私の英会話説明力がわるいのかもしれないが)。かなり先の習っていないところのFULL BOOK revision を延々とさせられることに不満を感じた。

-
Karen
2021-07-04 21:27
(该用户没有进行文字评价)

-
Ayumi
2021-07-04 08:46
She was a friendly teacher.
Her speaking speed was slow but she spoke the sentences once unless I asked her to repeat those. That was good training.
I wanted her to help me more when I wasn't able to follow her.

-
Tina
2021-07-01 21:12
(该用户没有进行文字评价)

-
Tina
2021-07-01 21:12
(该用户没有进行文字评价)

-
Tina
2021-07-01 21:12
(该用户没有进行文字评价)

-
Tina
2021-07-01 21:12
(该用户没有进行文字评价)