
-
LinoLea
2024-03-04 11:27
(该用户没有进行文字评价)

-
Miwako
2024-03-04 10:57
とても良い先生でした。レッスンもわかりやすく、楽しいレッスンでした。

-
haru
2024-03-04 10:41
web英会話が初めてだったのですが楽しくレッスンできました。いい時間をありがとうございました!
Thank you for the first English conversation lesson.
It was my first web English conversation lesson itself, so I wondered if it would be okay, but it was a good time and I enjoyed speaking with you.

-
Yui
2024-03-04 09:51
(该用户没有进行文字评价)

-
Yon
2024-03-02 20:27
トピックカンバセーションを受講しました。明るい先生で、トピックに関連していろいろなことを話してくれました。楽しかったのでまた受けたいです。

-
Henry
2024-03-02 19:57
(该用户没有进行文字评价)

-
Nagy
2024-03-02 19:26
(该用户没有进行文字评价)

-
Yoshi
2024-03-02 18:56
(该用户没有进行文字评价)

-
Lucas
2024-03-02 11:26
(该用户没有进行文字评价)

-
Lisa
2024-03-01 20:25
(该用户没有进行文字评价)