
-
Riko
2023-02-14 08:01
Thank you for your lesson.
You always give me happy energy and I can be positive.
Thank you all the time. See you next time!!

-
Riko
2023-02-14 07:57
Thank you for your lesson.
I like talking with you and I learn many things from you.
Thank you all the time^^

-
Hiro
2023-02-13 15:03
(该用户没有进行文字评价)

-
Kaede
2023-02-13 12:51
(该用户没有进行文字评价)

-
Mika
2023-02-13 11:55
(该用户没有进行文字评价)

-
Kyoma
2023-02-13 07:29
(该用户没有进行文字评价)

-
Hiro
2023-02-12 17:03
(该用户没有进行文字评价)

-
NANAMIn
2023-02-12 16:08
良かった

-
Tina
2023-02-12 14:26
(该用户没有进行文字评价)

-
Yuko
2023-02-12 10:34
カラン3受講。
とても慣れている様子の方でした。
進め方はじぶんのことを話してくださったり、意見を聞いてくださったりしてくれます。
テキストを早く進みたい方には不向きかもしれませんが、たまにはこういうレッスンもいいなと思いました。