
-
Yo yo
2020-09-15 19:58
老师发音不错,口语比较多,带氛围比较好,上的很开心。

-
Leonardo
2020-09-14 09:38
Hello teacher, Aricar. It was nice to meet you, you are very, very friendly 😄😀🙂
Have a great week!

-
Leonardo
2020-09-14 09:34
(该用户没有进行文字评价)

-
chie
2020-09-13 09:58
また受けたいです!

-
Nana
2020-09-12 19:27
(该用户没有进行文字评价)

-
Yukiko
2020-09-12 18:23
穏やかな先生で、色々私が発言する様に工夫もして頂いて、楽しい充実した授業でした。また受けたいです。

-
Minami Kikuchi
2020-09-12 09:17
(该用户没有进行文字评价)

-
Nozomi
2020-09-10 11:16
(该用户没有进行文字评价)

-
Koji
2020-09-10 07:26
(该用户没有进行文字评价)

-
chie
2020-09-09 21:23
(该用户没有进行文字评价)