
-
Shion
2025-08-07 07:56
(该用户没有进行文字评价)

-
Aren
2025-08-07 06:54
(该用户没有进行文字评价)

-
KANON
2025-08-06 11:56
(该用户没有进行文字评价)

-
TAKUTO
2025-08-04 11:39
ありがとうございます!

-
Dafu
2025-08-03 08:26
ない

-
kii
2025-08-03 07:56
(该用户没有进行文字评价)

-
CHIHARU
2025-08-02 15:12
説明が分かりやすくて、とても良いと思います。

-
yunrui
2025-08-02 12:25
(该用户没有进行文字评价)

-
ryo
2025-08-02 10:33
My 7yrs old kid had his lesson.
Honest and mature. Has a little bit accent. Might be better for grown up student.
As the student was a moody person, he might found difficult to proceed the lesson. Sorry about that…
Thank you anyway!

-
Sana
2025-08-02 07:10
I was nervous because I didn't take lesson for a long time but I could enjoy learning with fun thanks of the teacher!
久しぶりの受講だったので緊張していましたが、和やかな先生で一気にリラックスして受講できました。スムーズに話せなくても意図をくみ取ってくれ、丁寧に教えてくれました。