
-
keiko
2024-12-25 07:57
Nothing.

-
KAKERU
2024-12-25 07:29
発音が綺麗で笑顔が素敵な先生です。
写真を撮ってくれたり、色々な質問をしてくれて6歳の子供が毎回楽しくレッスンさせていただいています。
また次回の予約をさせていただきます!

-
Rin
2024-12-25 06:27
(该用户没有进行文字评价)

-
Honey
2024-12-24 21:01
Very good teacher

-
Warren
2024-12-24 20:26
(该用户没有进行文字评价)

-
KAKERU
2024-12-24 19:29
毎回楽しくレッスンさせてもらっています!
子どもが飽きないようにたくさん工夫してくれてありがたいです。

-
Yuyu
2024-12-24 09:26
(该用户没有进行文字评价)

-
alto
2024-12-24 08:26
(该用户没有进行文字评价)

-
Tsuzuri
2024-12-24 08:02
I liked the way he teaches little kids. He is good at teaching and didn't get my daughter feel bored in the class. I could tell that my daughter was enjoying her class today. Thank you so much.

-
KAKERU
2024-12-24 07:28
笑顔が素敵でたくさん褒めて教えてくれました。楽しくレッスンができました。また受講させていただきます。