
-
yuki
2022-04-07 09:02
(该用户没有进行文字评价)

-
Ayuri
2022-04-05 21:03
Thank you for your lesson! Sorry, my computer wasn't working well again :-( Hope it will work well next time I'm in your class :-)

-
Tomo
2022-03-30 22:27
(该用户没有进行文字评价)

-
SH
2022-03-30 20:25
(该用户没有进行文字评价)

-
Tomo
2022-03-28 21:31
(该用户没有进行文字评价)

-
kengo
2022-03-28 06:34
(该用户没有进行文字评价)

-
Toshi
2022-03-27 14:22
I have a good conversation with you. Thank you!

-
Ryu
2022-03-25 20:33
(该用户没有进行文字评价)

-
SH
2022-03-24 15:41
(该用户没有进行文字评价)

-
SH
2022-03-24 15:41
レッスンの進め方がなかりスムーズで、とても関心しています。しかも先生がとても真面目な雰囲気なので、こちらも真面目に勉強しなければという気持ちになります。先生から英語を習えば上達するような気がします。